ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν για οποιοδήποτε λόγο, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, το ποσό διαφοράς που προκύπτει διατηρείται στον λογαριασμό σας για να το χρησιμοποιήσετε για μία άλλη αγορά. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Παρακαλώ, σημειώστε ότι η αποστολή των μη επιθυμητών προϊόντων γίνεται με μεταφορική εταιρία με δική σας χρέωση.

Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν το Wine24 θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για εσάς. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@wine24.gr στέλνοντας παράλληλα φωτογραφία από την κατεστραμμένη συσκευασία ή προϊόν.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

To WINE24 καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να πραγματοποιεί τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες έτσι ώστε να αποφεύγονται τα παράπονα από Πελάτες. Ωστόσο, μπορεί αυτά να προκύψουν.

Για αυτόν τον λόγο, το WINE24 έχει διαμορφώσει μια διαδικασία διαχείρισης παραπόνων έτσι ώστε να διασφαλίσει ότι τα παράπονα εξετάζονται όπως αρμόζει και επιλύονται γρήγορα, πάντα με γνώμονα τα συμφέροντα των Πελατών.

Έτσι, η Εταιρεία θα διερευνά κάθε παράπονο αμέσως μόλις ενημερώνεται από τον Πελάτη της.

Ορισμός Παραπόνου Πελάτη
Ως παράπονο ορίζεται οποιαδήποτε έκφραση δυσαρέσκειας σχετικά με κάποιο προϊόν ή μια υπηρεσία η οποία παρέχεται ή προσφέρεται από το WINE24. Στην κοινοποίηση πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια ότι πρόκειται για εκδήλωση παραπόνου. Το παράπονο πρέπει να υποβάλλεται από τον Πελάτη μέσω email.

Η Διαδικασία Επίλυσης παραπόνων της εταιρείας
Tο WINE24 δεσμεύεται να διαχειρίζεται τυχόν παράπονα από πελάτες σύμφωνα με τις παρακάτω αρχές:

  • Διαφάνεια προς τον Πελάτη,
  • Κανένα πρόσθετο τέλος για τον Πελάτη,
  • Αντικειμενικότητα,
  • Έγκαιρη απάντηση ανάλογα με την πολυπλοκότητα του παραπόνου.

Το Τμήμα που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση παραπόνων ενημερώνει τον Πελάτη και τον κρατά ενήμερο για οποιαδήποτε εξέλιξη κατά τη διαδικασία που ακολουθείται. Η αποζημίωση μπορεί να μην έχει πάντα οικονομικό περιεχόμενο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δε βρίσκετε αυτό που ψάχνετε; Ρωτήστε μας εάν μπορούμε να σας το φέρουμε. Συμπληρώστε τη φόρμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Τηλ. 2312 2000 24 ΔΕΥ-ΠΑΡ 11:00-19:00

9 + 2 =

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

0
    0
    Καλάθι
    Άδειο καλάθιΕπιστροφή